ZAPYTANIE OFERTOWE
Środowiskowy Dom Samopomocy
przy ul Zamkowej 16A w Elblągu
tel. (55) 625 61 60, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zwraca się z zapytaniem o cenę robót budowlanych
o cenę robót budowlanych
ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ ROBÓT BUDOWLANYCH
Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Zamkowa 16A, 82 - 300 Elbląg,
NIP: 578 314 01 38, REGON: 385079109, reprezentowany przez Dyrektora Katarzynę Chuchra na podstawie pełnomocnictwa nr 25/2021 z dnia 29 marca 2021 r.
„Remont pokrycia dachowego i instalacji odgromowej w budynku przy ul. Traugutta 38 w Elblągu" 45000000-7 Roboty budowlane 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów 45311100-1 Wymiana instalacji odgromowej
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
- rozebraniu zniszczonego pokrycia dachowego wraz z wywiezieniem zużytych materiałów do utylizacji;
- naprawie pokryć papą termozgrzewalną;
- przełożeniu dachówki zakładkowej;
- wykonaniu niezbędnych obróbek dachowych;
- naprawie kominów i gzymsów;
- naprawie ślepej podłogi z płyt OSB;
- wymianie przerdzewiałych rynien na nowe;
- przebudowie kanału włazowego;
- odbiciu i uzupełnieniu tynków zewnętrznych z dociepleniem ścian przy dachowych;
- pracach związanych z instalacją odgromową.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac, będących przedmiotem zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2024 roku.
Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia;
b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie podpisanego oświadczenia załączonego w formularzu ofertowym. Zamawiający na każdym etapie prowadzonego postępowania może zażądać od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie oraz aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej.
Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy nastąpi na podstawie deklaracji braku albo istnienia wyżej wymienionych powiązań w formie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym.
5. Ustalenie ceny i warunki płatności:
Wszystkie wartości cenowe oraz płatność będą realizowane wyłącznie w złotych polskich podanych cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch znaków po przecinku.
Płatność nastąpi jednorazowo przelewem po odebraniu robót i otrzymaniu faktury.
6. Kryteria i sposób oceny oferty:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami ofert:
- cena brutto (PLN);
- okres gwarancji.
Waga kryterium:
- cena - 76%- odpowiada maksymalnej liczbie wartości 76 pkt.
- okres gwarancji - 24% - odpowiada maksymalnej wartości 24 pkt.
Uzyskane przez Wykonawcę punkty w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert podlegają zliczeniu. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać to 100 pkt. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który w ramach ustanowionych kryteriów oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów, liczona jako suma punktów uzyskanych w kryterium cena plus okres gwarancji.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, której Wykonawca posiada najniższą cenę, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
W ramach kryterium „cena" przyjmuje się następujący wzór do obliczenia punktowego, tj.:
P=Cn/Cob*W
gdzie:
P-liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena";
CN-najniższa zaoferowana cena ofert niepodlegającej odrzuceniu;
CoB-cena zaoferowana w ofercie badanej niepodlegającej odrzuceniu;
W-waga kryterium.
Maksymalną liczbę punktów (76) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za realizację zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów.
Oferty w ramach kryterium „okres gwarancji" będą oceniane w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia przedstawionego przez Wykonawcę, zastrzegając, że okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę nie może wynosić mniej niż 60 m-cy i nie więcej niż 72 m-cy. Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę musi zostać podany poprzez wskazanie liczby pełnych miesięcy przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
G-liczba punktów przyznanych Wykonawcy za okres gwarancji
Za wskazanie okresu gwarancji wynoszącego 60 m-cy Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji ponad wymagane 60 m-cy doliczane będzie 2 pkt.
Maksymalny punktowy okres gwarancji wynosi 72 m-ce - 24 pkt.
7. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu „OFERTA" - Zał. nr 1.
Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim, w formie pisemnej, odręcznie lub na komputerze.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Oferent zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Zał.nr 1;
- kosztorys ofertowy - szczegółowy z wykazami składników cenotwórczych (R, Kp, Kz i Z) oraz cenami materiałów zastosowanymi w kosztorysie ofertowym; kosztorys ofertowy ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno-finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą Oferenta jest kwota wpisana w formularz ofertowy;
- zaakceptowany parafką wzór umowy - Zał. nr 2;
- podpisaną klauzulę informacyjną - Zał. nr 3;
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Naniesienie zmian w ofercie przez Wykonawcę zobowiązuje go do złożenia podpisów w każdym miejscu dokonania zmiany.
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Zamkowa 16 A, 82-300 Elbląg, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczątką Oferenta, z napisem „Remont pokrycia dachowego i instalacji odgromowej w budynku ul. Traugutta 38 w Elblągu";
- za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera na adres Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Zamkowa 16 A, 82-300 Elbląg, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczątką Oferenta, z napisem „Remont pokrycia dachowego i instalacji odgromowej w budynku ul. Traugutta 38 w Elblągu";
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając skan podpisanych dokumentów na adres: sekretariat(j5)sds.elblag.pl.
Na potrzeby niniejszego postępowania oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej wywiera skutki takie jak oferta złożona z zachowaniem formy pisemnej.
Ofertę należy złożyć w terminie do 09.07.2024 roku do godz. 10.00.
Liczy się data i godzina wpływu oferty do ŚDS. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
10. Zamawiający odrzuci oferty:
- nie spełniające wymogów formalnych określonych w zapytaniu;
- złożone przez Wykonawców podlegających wykluczeniu lub nie spełniających warunków;
- zawierające informacje niezgodne ze stanem faktycznym;
- podpisane przez osoby nieupoważnione;
- nieważne z innych przyczyn.
11. O wyborze oferty zostaną powiadomieni wszyscy Oferenci drogą elektroniczną bądź pocztową.
Wykonawca jest związany z ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W tym terminie Zamawiający może zawrzeć umowę w przedmiocie zapytania ofertowego w oparciu o cenę zaproponowaną w ofercie.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyny.
14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawach dotyczących niniejszego zamówienia jest: Katarzyna Chuchra-tel. (55) 625 61 60, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Załączniki: